DOA SUPAYA DISAYANGI OLEH SUAMI ATAU ISTERI .. SANGAT SESUAI UNTUK PASANGAN YANG SELALU BERGADUH !!


DOA SUPAYA DISAYANGI OLEH SUAMI ATAU ISTERI .. SANGAT SESUAI UNTUK PASANGAN YANG SELALU BERGADUH !!








Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh..


Segala puji bagi Allah, Rabb sekelian alam. Selawat serta salam buat junjungan mulia Nabi Muhammad SAW keluarga serta para sahabat dan pengikut yang istiqamah menuruti baginda hingga ke hari kiamat.


Sahabat yang di rahmati Allah,


Bacalah doa ini agar disayangi oleh suami ataupun isteri anda. Selain membaca Doa Ayatul Mahabbah dan Doa Pengasih. Doa ini baik juga dibaca agar kasih sayang itu berpanjangan sehingga akhir hayat.


Baca dan hembuskan dikening orang yang kita sayangi. Niatkan dan doakan didalam hati moga Allah SWT mengurniakan kasih sayang-Nya kepada kita dan orang yang kita sayangi dengan keberkatan ayat Al-Quran ini.





Maksudnya:
(Walaupun demikian), ada juga di antara manusia yang mengambil selain dari Allah (untuk menjadi) sekutu-sekutu (Allah), mereka mencintainya, (memuja dan mentaatinya) sebagaimana mereka mencintai Allah; sedang orang-orang yang beriman itu lebih cinta (taat) kepada Allah dan kalaulah orang-orang yang melakukan kezaliman (syirik) itu mengetahui ketika mereka melihat azab pada hari akhirat kelak, bahawa sesungguhnya kekuatan dan kekuasaan itu semuanya tertentu bagi Allah dan bahawa sesungguhnya Allah Maha berat azab seksaNya, (nescaya mereka tidak melakukan kezaliman itu).


Sekian sahaja yang dapat saya kongsikan, dipersilakan share.


ads

close

iklan bawah