ASTAGHFIRULLAH !! Illuminati rancang serang KLCC tahun 2018 ?

loading...





Berikut adalah mesej yang tersebar menerusi WhatsApp tentang agenda Illuminati di dunia :

Kalau ikut kiraan mereka yg memerhati iluminati , petronas twin tower akan diserang tahun 2018. Ianya kononya sebhg drp sacrifice ritual para pemuja setan itu. Kalau benar, US akan guna alasan itu utk btapak di sini- mereka akan convince pemerintah kata kita dah jd target pengganas. Tahun 2018 juga tahun pilihanraya umum ke 14. Sila layari video ini: How Illuminati Give Signal To The Next 911 Illuminati Plans 2018 Conspiracy Theories. http://www.youtube.com/watch?v=imUv24wF_e0&src_vid=S04_T5pM4Uw&feature=iv&annotation_id=annotation_3482529973

Entah sejauh mana kebenaran mesej ini tidak dapat dipastikan. Namun sebagai rakyat Malaysia yang peka dengan keadaan semasa konflik dunia maka sewajarnya kita bersiap sedia menghadapi sebarang kemungkinan yang bakal berlaku.

Manusia hanya merancang namun akhirnya perancangan Allah SWT adalah lebih daripada segalanya. Allah SWT sudah berfirman dalam Al Quran yang bermaksud :

“Dan selama-lamanya tidak akan redha terhadapmu orang Yahudi dan Nasara sehingga kamu mengikut jejak agama mereka.” (Surah al-Baqarah, ayat 122)

Bahkan jika kita lihat penulisan kitab-kitab ajaran Yahudi, mereka tidak mengiktiraf mana-mana bangsa dan agama di atas muka bumi ini selain agama dan bangsa mereka. Yahudi agamanya bersifat bangsa.

Jadi tidak boleh kita katakan tiba-tiba ada orang Melayu hendak menjadi Yahudi, itu tidak dibenarkan sama sekali. Bahkan begitu juga jika orang Cina atau India hendak menjadi Yahudi, tidak dibenarkan juga kerana Yahudi merupakan agama yang terikat langsung dengan bangsanya.

Bani Israil merujuk kepada nama Nabi Yaakub. Bani Israil adalah anak-anak Nabi Yaakub as. Allah swt memberikan kelebihan kepada Bani Israil iaitu kelebihan yang sangat banyak. Antara kelebihan yang paling besar ialah mereka adalah bangsa yang paling banyak diutuskan Nabi dan Rasul kepada mereka.

Penutup bagi sekalian Nabi dan Rasul ialah Nabi kita Muhammad saw. Akan tetapi setiap Nabi dan Rasul yang diutuskan kepada mereka, mereka ingkari bahkan ada cubaan membunuh Nabi dan Rasul mereka.

Sebagai umat Nabi Muhammad SAW kita perlu bersyukur dengan apa yang telah dikurniakan kepada orang Melayu yang berada di Tanah Melayu ini. Apa pun perancangan jahat yang cuba dibuat oleh pihak luar, nescaya jika kita berusaha dan yakin dengan Allah SWT maka Tuhan akan sentiasa bersama dengan kita.

Gambar rajah ini menerangkan dengan ringkas agenda besar Illuminati di dunia.

Berikut merupakan adalah 6 matlamat illuminati-Freemasonry secara umumnya yang perlu mereka capai mengikut agenda yang telah dirancang:

1. Menghapuskan semua kerajaan-kerajaan kebangsaan yang berperlembagaan.

2. Menghapuskan sistem warisan harta pusaka (hak tanah).

3. Menghapuskan pemilikan harta benda sebagai hak persendirian.

4. Menghapuskan semangat nasionalisme

5. Menghapuskan rumahtangga sebagai hak orang perseorangan dan kehidupan berkeluarga kerana ia merupakan permulaan kepada ketamadunan manusia.

6. Apa yang paling penting ialah menghapuskan semua agama yang sedia ada di dunia terutama agama Islam supaya umat manusia dapat dipaksa menganut ideologi internasionalisme.

Jika kita teliti keenam enam agenda ini, apakah semua ini boleh berlaku pada 2018? Semua perancangan jahat ini akan berlaku pada bila bila masa sahaja. Apa yang penting Allah SWT sudah janjikan bahawa kerajaan Islam akan bangkit dari Timur. Janji Allah SWT itu pastinya benar. Kita perlu berusaha ke arah itu untuk realisasikannya.
Loading...

0 Response to "ASTAGHFIRULLAH !! Illuminati rancang serang KLCC tahun 2018 ?"

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close