70 RibuTentera Dajjal dari Isfahan , Mengikut Hadis , Sudah Menzahirkan Diri Mereka !!! Kenal Musuh Anda Sekarang !!

loading...

dari  http://blogtokwan.blogspot.my/2012/10/selendang-parsi-yang-di-pakai-pengikut.html

__________________________________________________________________________

Beginilah rupa selendang parsi




Ini Selendang Parsi Yang Dipakai Pengikut Dajjal


Sahih Muslim, hadis ke 7034:

"Anas Bin Malik berkata bahawa Rasulullah s.a.w. berkata:

'Dajjal akan diikuti 70 ribu Yahudi dari Isfahan mengenakan selendang Parsi."










Cara pemakaian selendang parsi










Bandingkan pulak dengan selendang Melayu yang
sering dipakai wanita melayu .
Ada persamaan tak?




Nampak macam sama .
Tang jambul memang sama.
Tapi tak sama sebab selendang Melayu tak tutup
bahagian belakang badan dan bahu.
entah la





Salam Ukhuwah..~

Pencemaran aqidah semakin dasyat dalam kalangan umat Islam. Hari ini, kita melihat syiah sebagai ancaman baru aqidah umat Islam. Bahkan, dalam banyak-banyak aqidah yang dianuti masyarakat dunia, syiah merupakan antara ‘agama’ yang paling ‘kronik’ dan paling ‘teruk’ dalam mengamalkan prinsip dalam beragama. Mari kita lihat, antara aqidah yang dianuti syiah sejak zaman berzaman, bermula daripada tokoh ‘pujaan’ mereka pada zaman sahabat, iaitu Abdullah bin Saba sehingga zaman Khomeini iaitu ‘ulama revolusi’ yang dianggap sebagai ‘Pejuang Islam’ zaman moden.

1) Mengkafirkan majoriti Para sahabat

Syiah Rafidah merupakan syiah majoriti yang ada di dunia pada waktu ini. Walaupun masih agi ada segelintir syiah Sabai’yah di muka bumi ini, namun mereka hanyalah syiah minoriti. Adapun syiah Rafidah, Mereka mengkafirkan majoriti para sahabat nabi, Antara yang dibenci dan dikafirkan termasuk Abu Bakar, Umar, Utsman, Muawiyah, Aisyah dan ramai lagi. Hanya segelintir sahaja mereka yang tidak dikafirkan kerana mereka berbangsa Parsi, antaranya Salman Al-Farisi. Wallahi, jika ingin dibezakan iman kita dan iman para sahabat Nabi, sudah tentu jauh bezanya. Ada hadith nabi yang menyebut begitu agungnya iman para sahabat Nabi, yang mana jika ingin dibezakan dengan segunung bukit uhud pun, belum tentu dapat melawan erat dan kukuhnya iman Abu Bakar. Bahkan, mereka diiktiraf Allah sebagai ahli syurga. Siapa kita untuk mencela dan mengkafirkan mereka?

Antara gelaran-gelaran buruk yang diberikan kepada sahabat Nabi adalah ‘anak luar nikah’, ‘gay’, ‘perempuan sundal’ dan lain-lain gelaran buruk yang saya tidak sanggup untuk disebutkan di sini. Mereka sudah bertapak di muka bumi ini sejak zaman Abdullah bin Saba lagi. Abdullah bin Saba berpura-pura memeluk Islam dan datang ke Madinah pada zaman pemerintah Utsman. Kemudian, Abdullah bin Saba melakukan ‘provokasi’ kepada penduduk Madinah sehingga mengatakan bahawa Ali yang layak menjadi khalifah. Kemudian, terjadilah huru-hara di Madinah. Allah Musta’man. Hari ini, di Iran, mereka menganggap Abdullah bin Saba sebagai ‘jaguh’ kerana berjaya membunuh ‘Al-Farouk’, iaitu Umar Al-Khatab sehingga mereka sering menziarahi kubur Abdullah bin Saba dan bertawassul dengan ‘tokoh’ mereka itu.

2) Memaksumkan Para Imam Mereka

Antara salah satu aqidah dan pegangan golongan Syiah adalah dengan memaksumkan para Imam mereka. Mereka menganggap imam mereka tidak berdosa dan ahli syurga. Bahkan, Imam-imam mereka dianggap setaraf nabi dan ada juga sebahagian mereka mengatakan bahawa Imam mereka sebagai nabi. Lebih dasyat, Imam mereka sebagai ‘tuhan’. Sungguh ‘teruk’ perbuatan mereka yang menyamatarafkan manusia biasa seperti itu. Sungguh menggelikan hati, mereka mengatakan bahawa Jibril Alaihi sallam tersalah memberi wahyu kepada Muhammad, mereka menganggap bahawa wahyu itu sepatutnya diberikan kepada Ali. Sungguh, ketaksuban mereka kepada Ali begitu hebat sehingga mereka sanggup mencerca ‘tugas’ malaikat Jibril.

3) Mengetahui Hal-Hal Ghaib

Para Imam mereka adalah antara ‘imam’ yang boleh memegang kunci alam ghaib. Sungguh, mereka merupakan antara pengikut dajjal yang akan muncul pada akhir zaman kelak seperti yang telah diucapkan Nabi Muhammad sallallahu’alaihi wa sallam yang mana tentera dajjal akan diikuti oleh mereka yang berada di Isfahan, sebuah kota di Iran. Jumlah mereka seramai 70, 000 orang. Nauzubillah Min Zalik. Sehingga kini, karangan kitab ‘muktabar’ mereka iaitu kitab ‘Al-Kaafi’ yang dikarang Imam Kulaini telah banyak menceritakan kehebatan Imam Mahadi mereka yang akan muncul pada akhir zaman kelak. Ada riwayat penulis buku tersebut yang mengatakan bahawa Imam Mahadi mereka akan keluar dari gua dan akan memotong kepada mereka yang tidak mengikuti ‘agama syiah’ ini. Wallahi, ini suatu ungkapan yang begitu dusta!

4) Melakukan perbuatan zina tercela abad moden

Syiah adalah agama yang begitu jijik dan tidak berperikemanusiaan. Masakan agama yang dikatakan ‘mulia’ ini sanggup melakukan perzinaan zaman moden dengan ‘tiket’ nikah ‘kontrak’ atau yang lebih dikenali sebagai nikat mut’ah. Nauzubillah Min Zalik. Syiah sanggup menggadaikan maruah wanita mereka dalam beberapa saat untuk ‘dikontrakkan’ kepada orang lain. Kata mereka, itu perbuatan yang halal. Atas dasar nafsu ini jugalah, ramai antara manusia yang memeluk agama Syiah. Anda bayangkan, pada suatu malam, di sebuah tempat, mereka menari-nari, kemudian bergelap dan melakukan penzinaan ramai-ramai, tiba-tiba apabila di buka lampu, seorang syiah telah menzinai ibunya sendiri. Nauzubillah, sungguh jijik agama yang dibawa seorang Yahudi bernama Abdullah bin Saba ini.

5) Syiah mengamalkan prinsip menipu dalam kehidupan

Imam Khomeini pernah berkata kepada ‘rakyat syiahnya’ bahawa ‘tidak beriman seorang syiah selagi mana mereka tidak bertaqiyyah’. Seorang syiah sejati perlu bertaqiyyah atau dengan nama melayunya, melakukan tipu daya ke atas diri sendiri untuk mengelakkan mereka dikenali dalam kalangan orang sunni. Oleh kerana itu, mereka agak sukar dikenali, bahkan, kita hanya akan mengenali mereka dengan ciri-ciri yang ada pada mereka. Itupun jika kita mengkaji dan meneliti sejarah agama mereka. Jika tidak, jangan terkejut, suatu hari nanti, anda akan mudah terpedaya dengan taktik kotor mereka. Ya, agak sukar mengenali mereka sekiranya mereka sudah membawa aqidah taqiyyah dalam kehidupan mereka. Semoga kita lebih peka berkaitan isu ini.


6) Syiah menghukum ‘pahala’ ke atas mereka yang membunuh seorang sunni

Aqidah paling kotor dan zalim bagi seorang syiah adalah dengan membunuh sunni jika mereka berkuasa. Hari ini, siapa lagi yang mahu kita buktikan? Lihat di Iran, pemimpin seperti Mahmdu Ahmedinejad telah membenarkan orang sunni digantung dan dibunuh. Hal ini kerana, Ahmedinejad merupakan seorang syiah. Mahu bukti lagi? Lihat di Syria, pemimpin Syiah, Basyar Al-Assad merupakan seorang ‘syiah Nusairiyyah’. Lalu, ‘dibalunnya’ orang sunni beramai-ramai sehingga darah mereka mengalir. Jangan lupa pula isu di Iraq, ratusan ribu ulama sunni dibunuh. Segala cerita ini ditutup rapat-rapat, media memainkan isu bahawa Iran adalah negara Islam yang kuat, walhal Iran merupakan sebuah negara ‘rujukan’ syiah di dunia sehinggalah Seorang ‘khalifah’ bernama Khomeini dianggap pejuang revolusi ketika itu. Hari ini, ramai yang sudah mengetahui bahawa Khomeini adalah seorang syiah tulen.


Hari ini, kita akan dapat mengetahui bahawa Syiah merupakan agama yang sangat kejam. Anda boleh lihat penghinaan, penderitaan orang sunni yang hidup di bumi syiah. Darah mereka halal, membunuh orang sunni akan dapat pahala. Nauzubillah Min Zalik. Ayuh sahabat, kita tolak syiah!
Loading...

1 Response to "70 RibuTentera Dajjal dari Isfahan , Mengikut Hadis , Sudah Menzahirkan Diri Mereka !!! Kenal Musuh Anda Sekarang !!"

  1. Abdullah bin Saba belum masuk Islam.lg mada Saidina Umar mnjd khalifah... Abdullah b Saba bekas Pendeta besar Yahudi yg maduk Islam semasa Ssidina Ali....dan dihalau Saidina Ali keluar drp Madinah dan AS pergi ke Iran dan mencipta agama Syiah...yg membunuh Saidina Umar ialah Abu Luq Luah, klu tak salah, org yahudi Farsi iaitu Iran...

    ReplyDelete

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close